עמדת טעינה לרכב פלאג אין

רכבי פלאג אין הם רכבים בעלי מנוע בנזין או סולר, הכוללים גם מנוע חשמלי שמאפשר נסיעה למרחק של 50-120 ק”מ, ללא צריכת דלק.

ברכבים היברידיים קלאסיים אין אפשרות לטעינה חשמלית חיצונית. רכבים אלו משתמשים במנוע החשמלי לטווח קצר בלבד, ומיד עוברים לשימוש במנוע הבנזין או הדיזל.

הדרך הנוחה והיעילה ביותר להטעין רכב חשמלי היא באמצעות עמדת טעינה ביתית. עמדות טעינה הן מהירות יותר לעומת חיבור לשקע חשמלי רגיל, ובנוסף, הן כוללות מערכות הגנה מפני קצרים ושריפות.

עמדות טעינה AC הן הנפוצות ביותר. העמדות מתחברות לחשמל הביתי, ומאפשרות טעינה בהספק של 7 עד 22 קוט”ש.

צריכת החשמל של רכב פלאג אין היא קטנה יותר לעומת רכב חשמלי רגיל. קיבולת הסוללה של רכב פלאג אין נעה מ-12 קוט”ש ברכבים קומפקטיים, 20 קוט”ש ברכבים משפחתיים ועד 30 קוט”ש ברכבים יוקרתיים. לכן הוא יכול להסתפק בעמדת טעינה חד פאזית ובעמדות טעינה בעלות הספק של 7 קוט”ש.

חשוב לחדד כי התקנה של עמדה חד פאזית אינה שונה מהותית מהתקנה של עמדה תלת פאזית וחשוב לחשוב על העתיד בו יהיה ברשותך רכב חשמלי מלא ועל כן מומלץ להתקין עמדה תלת פאזית.

מחירה של עמדת טעינה פשוטה מתחיל בכ-1,990 ₪ להספק של 7 קוט”ש ומגיע עד לכ-3,690 ₪ לעמדה חכמה של 22 קוט”ש של יצרן מוכר ויוקרתי.

סוג פחות נפוץ של עמדת טעינה הן עמדות DC, המאפשרות טעינה מהירה יותר, של כ-30 קוט”ש או יותר. בחלק מהרכבים דוגמאת רכבי האמר הרכב מסוגל לטעון טעינת AC חד פאזית והסוללה של הרכב הינה 236 קילווט !!! על כן, רק טעינת DC  תאפשר שימוש נכון ברכב.

DSG היא חברה המתמחה בהתקנת עמדות טעינה חכמות בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרות טעינת רכבים מהירה, תוך חיסכון בזמן ובכסף.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ והכוונה בנוגע לעמדת ההתקנה המתאימה ביותר בשבילכם.