יצירת קשר: 077-9920350

עלות עמדת טעינה לרכב חשמלי

כלי רכב חשמליים מציעים אלטרנטיבה ירוקה ונסיעה זולה מאשר ברכבי בנזין (12%). המשמעות היא שהביקוש לרכבים חשמליים ועמדות טעינה ביתיות לרכב חשמלי נמצא במגמת עלייה לאור המעבר לנסיעה ברכב חשמלי. הערכות הן כי בתוך מספר שנים רוב הרכבים החדשים שימכרו יהיו רכבים חשמליים.

עלות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי משתנה בהתאם לסוג המטען וסביבת ההתקנה. התקנה בבית פרטי פשוטה מהתקנה בבית משותף, בו נדרש להעביר את התשתית בתוך ארונות החשמל. בחלק מהבתים המשותפים נדרשת תשתית ארוכה בגלל שהלקוח גר בקומה גבוהה ו/או בגלל שהחניה מרוחקת. 

אנו יודעים לספק את כל הפתרונות ולא קיימת סביבת התקנה שאינה מאפשרת את ההתקנה. 

בחלק מהמקרים כדי לבצע התקנה אנו עושים תהליך של פיצול ממונה החשמל. תהליך זה משלב את חברת החשמל ודורש אישור של שינוי אספקת החשמל לדירה. תהליך זה מאפשר בחלק לא מבוטל מהמקרים לחסוך בעלויות ללקוח ןבחלק אחר מבלי לבצע תהליך זה לא יתאפשר לבצע את ההתקנה.

קיים מגוון רב של עמדות טעינה.

הסוג הראשון הן עמדות הטעינה ללא נעילה – Plug & Charge. מכניסים את פיית הטעינה לרכב והרכב מתחיל לטעון. עמדות אלו אינן מתאימות להתקנה בביניינים משותפים. 

הסוג השני של העמדות הן עמדות שמגיעות עם כרטיס חכם שמאפשר פתיחת של העמדה לטעינה רק לאחר העברת כרטיס חכם. בכך למעשה מתאפשר רק לבעל העמדה ו/או מי מטעמו לפתוח את העמדה לטעינה.

הסוג השלישי הנו עמדות טעינה חכמות שמגיעות בין היתר עם אפליקציה לטלפון הנייד. יש עמדות שמגיעות רק עם אפליקציה באמצעותה ניתן לפתוח את העמדה לטעינה ויש עמדות שמגיעות עם אפליקציה וכרטיסים חכמים. החיסרון בעמדות שמגיעות ללא כרטיסים חכמים היא שבביניינים בהם אין קליטת סלולר, לא ניתן לתפעל את האפליקציה ואת העמדה ובדרך כלל העמדה הופכת לעמדת Plug & Charge.

ב – DSG כל העמדות מגיעות עם אפליקציה וכרטיסים חכמים! 

מחיר העמדות בחברתנו מתחיל ב – 2,390 ₪ ועולה בהתאם לסוג העמדה והמותג. גם העמדות בסכום של 2,390 ₪ הן עמדות מאוד אמינות ויציבות שמאפשרות את כל מגוון הפעולות:  טעינה בזמנים קבועים, ניהול הזנת החשמל לעמדה, היסטוריית טעינות ועוד. 

במידה והלקוח יזמין עמדה + התקנה תינתן הנחה ובנוסף לכך האחריות לעמדה תוגדל על חשבוננו בשנה נוספת ל- 36 חודשים.

אין לנו ספק כי אצלנו בחברת DSG תוכלו למצוא מגוון פתרונות טעינה שיתאימו לצרכים שלכם.

אנו משתמשים בקובצי Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה, לנתח את התנועות באתר ולהציג מודעות ותוכן מותאם אישית. 

בלחיצה על הכפתור אני מאשר כי ידוע לי שהאתר משתמש בקובצי Cookies.

Open chat
הגעת ל DSG פתרונות טעינה לרכבים חשמלים

כיצד אפשר לעזור לך?

ניתן ליצור גם קשר טלפוני: 077-9920350
Call Now Button