יצירת קשר: 077-9920350

כמה עולה עמדת טעינה לרכב חשמלי

עולם הרכב נמצא בעיצומו של שינוי במסגרתו יצרני הרכב עוברים לייצר רכבים ירוקים שאינם מזהמים. 

התהליך, למרות הציפיות המוקדמות, יקח מספר לא מבוטל של שנים אך בסופו חלק לא עיקרי של הרכבים יהיו רכבים חשמלים שאינם מזהמים ושומרים על הסביבה. 

המעבר לייצור רכבים חשמליים החל לפני כעשר שנים בסין, שהיו הראשונים לייצר רכבים חשמליים בייצור סידרתי. לאט לאט גם יצרני הרכב הארופאים החלו לייצר דגמים המונעים באמצעות סוללה חשמלית. תחילה זה החל בייצור של רכב בנזין/דיזל עם יחידת הנעה חשמלית נטענת (רכבי “פלאג אין”) ועם השנים חלק מהדגמים כבר הפך להיות חשמלי לחלוטין. 

מעבר לנהיגה ברכב חשמלי משנה את ההרגלים המוכרים לנו מרכבים עם מנוע בעירה אך יחד עם זאת, את הסוללה נדרש להטעין כפי שנדרש למלא דלק. הסוללות הקיימות כיום מאפשרות טווחי נסיעה של 250-600 ק”מ. 

בניגוד לרכבים עם מנוע בעירה, את הרכב החשמלי ניתן לטעון בבית ! באמצעות מטען בייתי . 

היכולת לטעון את הרכב בבית חוסך את הצורך להגיע לתחנת דלק ובכך חוסך זמן ובמקרה של רכב חשמלי גם הרבה מאוד כסף. נכון להיום עלויות הנסועה ברכב חשמלי עומדות על כ – 12% מעלויות של רכב בנזין. 

חברת DSG פיתרונות טעינה מתמחה בהתקנת עמדות טעינה למגזר הפרטי והעיסקי. 

עמדת טעינה שהיא מוצר אלקטרוני לכל דבר ועיניין עולה בממוצע כ – 2,390 ₪, אך לא די בעמדת הטעינה. את עמדת הטעינה נדרש להתקין בבית/במשרד/בעסק ובכל מקום בו תחפוץ לטעון את הרכב. 

עלויות ההתקנה של עמדת טעינה משתנות בהתאם למיקון ההתקנה ואורך התשתית הנדרשת להתקנה מלוח החשמל ועד מקום חניית הרכב, הקושי בהתקנה ועבודות בינוי שנדרש לבצע על מנת להתקין את עמדת הטעינה. 

התקנה בסיסית היא התקנה של עד 30 מטר תשתית והיא כוללת: סלילת התשתית, מפסק ראשי לעמדת הטעינה בלוח החשמל, ממסר פחת לעמדת הטעינה בלוח החשמל ומפסק פקט בסמוך לעמדת הטעינה. חוק החשמל אינו מתיר שימוש בעמדת טעינה שלא הותקנה לפי החוק ועל כל גורם שמבקש להתקין עמדת טעינה החובה לבדוק שהתקינו לו את כל אמצי הבטיחות שפורטו לעיל. עלות של התקנה בסיסית מוערכת ב – 2,990 ש”ח. אך יחד עם זאת אם הלקוח מזמין עמדה והתקנה כנראה שתינתן לו הנחה. 

אנו בחברת DSG פיתרונות טעינה מציעים מגוון של עמדות טעינה ומבצעים התקנות של עמדות טעינה בפריסה ארצית. 

נציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם במתן ייעוץ מקצועי ללא עלות במוקד השירות 077-9920350. 

אנו משתמשים בקובצי Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה, לנתח את התנועות באתר ולהציג מודעות ותוכן מותאם אישית. 

בלחיצה על הכפתור אני מאשר כי ידוע לי שהאתר משתמש בקובצי Cookies.

Open chat
הגעת ל DSG פתרונות טעינה לרכבים חשמלים

כיצד אפשר לעזור לך?

ניתן ליצור גם קשר טלפוני: 077-9920350
Call Now Button