עמדת טעינה ל – GMC Hummer \ Chevrolet Silverado ev

הטנדרים הכבדים כדוגמאת שברולט סילברדו, דודג ראם, פורד F250 נהנו עד סוף 2023 מהחזר בלו (מס על סולר) שהוא למעשה הטבת מס בגובה של 3 שקלים על כל ליטר סולר שצרכו.

החל משנת 2024 בוטלה כליל האפשרות לקבל החזרי בלו על סולר למשאיות שמשקלן נמוך מ – 32 טון.

הטנדרים הכבדים הם רכבי עבודה שנוסעים לא מעט ק”מ בשנה והמשמעות של ביטול הטבת המס היא הוצאות נוספות של עשרות אלפי שקלים בשנה.

לאור החלטת רשות המיסים בעלי הטנדרים הכבדים מצאו “פטנט” חדש לחסוך בהוצאות ועברו לרכוש רכבי GMC Hummer \ Chevrolet Silverado חשמליים.

טנדרים אלו דומים במאפיינים לטנדרים הכבדים עם מנועי סולר אך הם מגיעים עם מנוע חשמלי. הרכבים אינם משלמים מס קניה לפי חוק, מאחר ומשקלם הכולל עולה על 4.5 טון. כל שהם משלמים הוא מע”מ שמושב לאחר הדיווח החודשי למע”מ.

כיום עלות נסועה ברכב חשמלי מוערכת בכ – 12% מעלות נסועה ברכב בנזין/סולר ורכישת רכבי GMC Hummer \ Chevrolet Silverado ev מהווים פתרון מושלם לחסכון בהוצאות.

הרכבים מגיעים עם שתי סוללות: כ – 500 ק”מ וכ – 700 ק”מ.

מאחר ומדובר ברכבי עבודה שמשקלם הכולל מתקרב לחמישה טון הסוללות ברכבים הן סוללות גדולות ונעות סביב 230 קילווט. רק כדי לסבר את האוזן, רכב חשמלי רגיל מגיע עם סוללה ממוצעת של 70 קילווט. כלומר, הסוללות הרכבים הללו הן יותר מפי שלוש בגודלן מרכב חשמלי רגיל !.

חלק מרוכשי הטנדרים החשמליים לא עודכנו בטרם הרכישה כי מאחר והרכבים נמכרים בשלב הזה רק בארה”ב ומיובאים משם הרי שהרכבים מסוגלים להטעין בטעינה חד פאזית בלבד או בטעינה מהירה (DC).

ההשלכות של טעינת סוללה של כ – 230 קילווט במטען חד פאזי הן דרמטיות. טעינה בעמדה ביתית רגילה (AC) מאפשרת קצב טעינה של עד 7 קילווט והמשמעות היא טעינת סוללה (0-100%) בכ – 50-40 שעות או 13 ק”מ בשעה !

אין ספק שמי שבאמת עובד עם הרכב אין לו יכולת להתנהל באופן “נורמלי” כשהוא צריך לטעון סוללה בכ – 40 שעות .

הפתרונות הקיימים:

א. רכישת עמדת טעינה מהירה (DC) בהספקים של 15-40 קילווט.

ב. טעינה בעמדות טעינה ציבוריות מהירות.

טעינה בעמדות טעינה ציבוריות מהירות היא פתרון קל אך מאוד יקר בטווח הארוך. מחיר טעינה בעמדת טעינה ציבורית נע בין 2.5-3 ₪ לקילווט, בעוד עלות קילווט פרטי תעלה בממוצע סביב 0.6 ₪.

טעינה פרטית של סוללה של GMC Hummer \ Chevrolet Silverado ev תעלה לשם ההשוואה כ – 130 ₪ בעוד טעינה בעמדה ציבורית מהירה תעלה 650 ₪. הבדל שאינו זניח כלל ועיקר.

כדי לפתור את בעיית טעינת הרכבים בצורה יעילה נדרש להתקין עמדת טעינה מהירה (DC). הספק עמדת הטעינה ייקבע בהתאם להספק החשמל הקיים בנכס בו מעוניינים להתקין את העמדה. החיבור המינימלי חייב לכלול תשתית תלת פאזית של 40 אמפר. העמדות יטענו את הסוללה בין 6-14 שעות, בהתאם להספק החשמל שקיים בנכס והעמדה שהותקנה.

עמדות טעינה מהירות (DC) אינן זולות אך לאור האלטרנטיבות, החזר ההשקעה עליהן מאוד מהיר והן מאפשרות להתנהל עם הרכב בצורה שוטפת ונוחה. בבוקר יחכה לך רכב עם סוללה מלאה ובכך תסיר את החשש האם תוכל לבצע את המשימות שיש לך באותו יום.

העמדה אותה אנו משווקים:

מפרט העמדה:

חיבור: CCS2\CCS1
מתח: 380V 50\60HZ
חיבור: 4G\BT\Ethernet (RJ45)\Wi-Fi
פרוטוקול תקשורת: OCPP1.6J
מסך : ” 4.3
חומר העמדה: מתכת
הזנה: תלת פאזי 37-100 אמפר
אורך כבל: 5 מטר אופציה: 6-8 מטר, בתוספת תשלום
מידות: עומק: 150, רוחב: 450, גובה: 650 ס”מ
אחריות: 24 חודשים ניתן להרחיב את האחריות בתוספת תשלום

הספק העמדות ודרישות תשתית החשמל:

הספק kWדגםתשתית חשמל נדרשת
15511537
20512045
30513064
405140100

עמדות הטעינה אותן אנו משווקים מאוד איכותיות ומוכיחות את עצמן כבר למעלה מארבע שנים.

כשבאים להחליט ולבחור עמדת טעינה מהירה (DC) המחיר אינו הפרמטר העיקרי. חשוב לבחון ממי רוכשים את העמדה, פרוטוקול השירות של החברה, האם יש לחברה פריסת טכנאים בכל הארץ וכמובן הניסיון עם העמדה, אמינות העמדה והחברה.

לא בטוח שמומלץ לרכוש עמדת טעינה מהירה (DC) מהיפר עשה זאת בעצמך ו/או יבואן רכב שעל הדרך החליט לעשות חלטורה ולהרוויח עוד כמה שקלים ביבוא עמדת טעינה מהירה שאיכותן אינה ידועה ויותר מכל אתה חייב לשאול את עצמך מה יקרה כאשר תהיה תקלה, האם יהיה מי שיתן לי שירות? אתה חוסך מעט כסף ומסכן המון כסף.

צור קשר עם מחלקת המכירות שלנו ונעניק לך הצעה מנצחת לעמדת טעינה ל – GMC Hummer \ Chevrolet Silverado ev. הצעה שתיתן לך שקט נפשי לעתיד.

תפריט נגישות